Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
06 September 2010, 15:04:18
Nieuws:
CityGIS Gebruikersforum
Technische Dienst
Forum algemeen
(Moderators:
Rodger Kipp
,
Robert Kieboom
)
Registreren op dit forum - Hoe en wat
« vorige
volgende »
Pagina's:
[
1
]
Auteur
Topic: Registreren op dit forum - Hoe en wat (gelezen 5794 keer)
Rodger Kipp
Administrator
Hero Member
Registreren op dit forum - Hoe en wat
«
Gepost op:
19 September 2007, 14:34:39 »
Beste CityGIS gebruiker,
Indien dit uw eerste bezoek is aan ons gebruikersforum ziet u waarschijnlijk alleen het "Technische Dienst" board met de daarin geplaatste topics. Zoals de naam al aangeeft is het forum bedoeld voor (
toekomstige
) gebruikers van onze CityGIS en CityNAV software en is daarom niet voor iedereen toegankelijk. Om volledig toegang te krijgen tot het forum dient u zich eerst te registreren. Dit gaat als volgt.
Stap 1: Registreren
Begin de registratie door in de menubalk op registreren te klikken of klik
HIER
Kies een gebruikersnaam (
deze wordt in eerste instantie ook als de getoonde naam gebruikt maar kan na een complete registratie naar wens worden aangepast onder het knopje profiel
)
Vul uw e-mailadres (
indien dit geen geldig e-mailadres is kan het account niet geactiveerd worden en wordt deze direct verwijderd
) U kunt er zelf voor kiezen om dit e-mailadres te verbergen voor andere gebruikers
Kies een wachtwoord en herhaal dit zelfde wachtwoord in het volgende invulvak ter verificatie
De letters op het plaatje moeten 1 op 1 worden ingevuld in het vakje eronder. Dit heeft te maken met de beveiliging van dit forum.
Indien u na het lezen van de voorwaarden akkoord gaat kunt het vakje aanvinken en met het knopje 'registreren' dit gedeelte van de registratie afronden
Stap 2. Activeren
Na het afronden van de registratie krijg ik een bericht van uw aanmelding. Ik bekijk deze aanmeldingen dagelijks (behalve in het weekend) en op basis van de gegevens zal ik u aan een gebruikersgroep toekennen. Na het toekennen van de juiste gebruikersgroep heeft u volledig toegang tot de boards behorende bij deze gebruikersgroep.
(
Indien het toekennen gebeurt terwijl u nog online bent op het forum dient u eerst opnieuw in te loggen om de veranderingen door te voeren
)
Indien niet duidelijk is aan welke groep u moet worden toegekend neem ik contact met u op om dit te bepalen. Indien de aanmelding duidelijk is ontvangt u een bevestigings e-mail op het opgegeven e-mail adres.
Dit zijn de stappen voor een juiste aanmelding op dit forum. Wij hopen dat het zo duidelijk is. Mocht u echter toch vragen of opmerkingen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
«
Laatste verandering: 21 Januari 2010, 12:35:47 door Rodger Kipp
»
Rodger Kipp
Administrator
Hero Member
Re: Registreren op dit forum - Hoe en wat
«
Antwoord #1 Gepost op:
21 Januari 2010, 12:49:41 »
Naar aanleiding van de groeiende hoeveelheid "nep" aanmeldingen op dit forum is het registratieprocess enigszins aangepast. De nieuwe manier kunt u hierboven lezen.
Indien u vragen heeft kunt u uiteraard contact met mij opnemen. Deze wijzigingen hebben verder geen effect op de reeds bestaande accounts.
Tot zover deze huishoudelijke mededeling.
«
Laatste verandering: 22 Januari 2010, 16:48:32 door Rodger Kipp
»
Pagina's:
[
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------