13 maart 2024
Omdat bedrijfszekerheid en betrouwbaarheid onontbeerlijk zijn in het werkveld van de hulpdiensten, is het van belang dat de diverse hulpmiddelen zo foutloos mogelijk kunnen werken.
In het geval van CityGIS software en/of CityGIS diensten, willen wij dat ook een oplossing leveren met de kwaliteiten die u van ons mag verwachten.
Software is vaak afhankelijk van de goede werking van de hardware zoals, bijvoorbeeld de input van de GPS. Ervaring leert ons helaas dat dit niet altijd vanzelfsprekend is met de nodige verstoringen van uw werk en support vragen tot gevolg.
Daarom leveren wij in principe alleen onze softwareproducten uit, indien deze ook in combinatie met de hardware van tevoren zijn getest en door ons gevalideerd zijn. Alleen dan kunnen wij de “goede” werking gezamenlijk vaststellen.
Indien u of uw dienst overweegt nieuwe hardware voor uw CityGIS (CityNAV) software aan te schaffen is het noodzakelijk deze eerst gezamenlijk te testen en valideren.
Mocht u vragen hebben, neem dan contact op met uw accountmanager. Wij denken hierin graag met u mee.
9 juli 2024
Met trots kondigt CityGIS aan dat zij op 6 juni jl. het felbegeerde ISO 27001…
24 juni 2024
Na een intensieve, maar goede en soepele samenwerking met de meldkamer Den Haag en de…
3 april 2024
Op vrijdag 24 mei organiseert CityGIS een gebruikersdag! Het ochtendprogramma “Van aanname tot uitgifte” zal…